Top 15 piese care te duc pe val

Dacă doriţi oricare din aceste piese, şi nu le găsiţi, da-ţi un comm si se rezolvă 😉

1. Elsiane – Vaporous


2. Massive Attack feat. Madonna – I want you

3. Hooverphonic – Eden

4. Syntax – Message

5. Lamb- Sweetheart

6. Lamb -Gorecki

7. Elsiane – Paranoia

8. Elsiane – Mend (To fix, to repair)

9. Lamb – Softly (Radio mix)

10. Lamb – B Line (Andy Votel mix)

11. Massive Attack  feat. Horace Andy – Girl i love you

12. Sepiamusic – Prototype

13. Sepiamusic – Sweet pollution

14. Elsiane – Across the stream

15. Quantic – Time is the enemy


Mulţumim lui Malakai pentru aceste piese… (să ştii că a fost greu să mă decid într-adevăr 😀 ) Probabil că trebuia să fac Top 5… dar a fost aşa de greu să mă decid doar pe 5… că până la urmă le-am pus pe toate, audiere plăcută… şi relaxare aidoma…

~ de Aleeda pe martie 22, 2010.

4 răspunsuri to “Top 15 piese care te duc pe val”

  1. si cand te candesti ca ti-am dat doar cateva …

  2. :)) la naiba in puii mei 😀 las ca te lovesc eu cu niste piese… :))

  3. Gorecki e chiar superba…

  4. :X i just love music 😀

Lasă un comentariu